فروشگاه خرید پستی ساعت مچی تیرکالا

فروشگاه خرید پستی ساعت مچی تیرکالا

فروشگاه خرید پستی ساعت مچی تیرکالا

فروشگاه خرید پستی ساعت مچی تیرکالا

خرید اینترنتی کیف کار Massimo Dutti

خرید اینترنتی کیف کار Massimo Duttiخرید کیف چرمی دانشجویی,خرید پستی کیف دستی کار مدل چرمی,iکیف کارMassimo Dutt,کیف کار زنانه Massimo Dutt,کیف کار اسپرت مردانه,خریدکیف تحصیلی دانشجویی دخترانه,کیف کار مارک دار اسپرت Massimo Dutt,کیف کار چرمی اسپرن Massimo Dutt

کیف کار برند چرمی یک محصول بسیار شیک.افراد شکیل سرکار نیز می توانند جذاب باشند.

این محصول شکیل عرضه شده ار چهار رنگ شکیل که هر سلیقه ای را برگرفته است.شما عزیزان می توانید از این کیف در محیط کار ، دانشگاه ،سفرهای کوتاه و… استفاده کنید.طراحی بیرونی از چرم مصنوعی و دوخ بسیار تمیز هر کسی را به خود جلب می نماید.این کیف کار جا دار برای افراد خوش سلیقه که می خواهند همیشه و همه جا بدرخشند عرضه شده است.
فوق العاده شیک و با کیفیت

دارای بند رو دوشی قابل تنظیم

قابل استفاده برای آقایان و خانم ها

ارائه شده در 4 رنگ: مشکی، قهوه ای، عسلی و کرم

خرید کیف چرمی دانشجویی

خرید پستی کیف دستی کار مدل چرمی


هم اکنون کیف کار از برند معروف و پرطرفدار Massimo Dutti رو به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که با توجه به سایز و طراحی، برای محیط کار، دانشگاه، قرارهای کاری و … کاملا مناسب و کاربردی می باشد. جنس بسیار مرغوب این کیف و دارا بودن بند رو دوشی قابل تنظیم آن از ویژگی های کیف کار Massimo Dutti می باشد. ویژگی بعدی داشتن یک محفظه بزرگ و جادار و دو محفظه کوچک زیپ دار می باشد که وسایل مختلف کوچک و بزرگ به صورت تفکیک شده به راحتی درون کیف قرار میگیرند و درب آن به صورت متفاوت و با دو مگنت آهن ربایی بسته میشود که کار باز و بسته کردن درب کیف را بسیار سریع و آسان می کند.

این محصول در چهار رنگ بسیار زیبای مشکی، قهوه ای، عسلی و کرم عرضه شده است که هنگام تکمیل فرم سفارش می توانید رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

خرید پستی کیف دستی کار مدل چرمی

کیف کار مارک دار اسپرت Massimo Dutt


مشخصات فنی:
– نام: کیف کار
– برند: Massimo Dutti
– جنس: چرم مصنوعی
– بند رو دوشی: قابل تنظیم حداکثر تا 92cm
– محفظه بزرگ زیپ دار: دارد
– محفظه کوچک زیپدار پشت کیف: دارد
– محفظه کوچک زیپدار درون کیف: دارد
– رنگ: مشکی ، قهوه ای ، عسلی و کرم
– سایز: 35cmx25cmx8cm
– بسته شدن درب کیف: با مگنت آهن ربایی
– مناسب برای: قرار های کاری، دانشگاه ها، محل کار و …
– آستر: طرح دار

ویژگی­ های کلیدی:
– جنس بسیار با کیفیت
– طراحی شیک و مدرن
– بند رو دوشی قابل تنظیم حداکثر تا 92cm
– دارای یک محفظه بزرگ زیپ دار
– دارای محفظه کوچک زیپدار در پشت و درون کیف
– در 4 رنگ: مشکی ، قهوه ای ، عسلی و کرم
– بسته شدن درب کیف با مگنت آهن ربایی
– یک هدیه زیبا، ماندگار و کاربردی برای کسی که دوستش دارید

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید اینترنتی کیف یک دخترانه مدل کج,خ

خرید پستی کیف کج زنانه Ecco

خرید اینترنتی کیف یک دخترانه مدل کج,خرید کیف زنانه چرم,کیف اسپرت دخترانه اکو,خرید کیف زنانه مارک دار,خرید کیف دستی دخترانه ECCO مدل کج,کیف تک بند زنانه اکو,خرید کیف زنانه ,خرید کیف دخترانه

کیف زنانه مارک دار یکی دیگر ار ویزگی های بانوان جداب می باشد.کیف طرح کج با مارک معتبر کمپانی ECCO یک گزینه منحصر بفرد می باشد .دوخ بسار تمیز و طراحی بیرونی بسیار جذاب از خصوصیت این محصول می باشد.

نگین کاری جلوی کیف و حک لوگوی معتبر کمپانی Ecco جذابیت آن را دو چندان کرده است…

طراحی بسیار جادار و شیک

عرضه شده در رنگ های مشکی، کرم و عسلی

دارای نگین های درخشان و شکیل

خرید اینترنتی کیف یک دخترانه مدل کج

خرید اینترنتی کیف یک دخترانه مدل کج

کیف زنانه Ecco جنسی از چرم مصنوعی با کیفیت بالا، دوخت تمیز و ظاهری زیبا دارد و دارای رنگ مشکی، کرم و عسلی می باشد. کیف زنانه Ecco یک کیف روزمره/فشن/مجلسی می باشد و از یک بند رودوشی قابل تنظیم برخوردار بوده و دارای یک محفظه بزرگ اصلی زیپدار و و یک محفظه کوچک داخل کیف و یک محفظه متوسط زیر درب و یک محفظه کوچک زیپدار پشت کیف می باشد. کیف زنانه Ecco دارای ظاهری بسیار زیبا و شیک می باشد که وجود نگین های درخشان زیبایی و درخشش این کیف را دو چندان نموده است. ویژگی منحصر به فرد کیف زنانه Ecco برخورداری از نگین های درخشان در قسمت جلوی کیف می باشد که به زیبایی آن افزوده است.

کیف اسپرت دخترانه اکو

خرید کیف دستی دخترانه ECCO مدل کج


ویژگی های کیف زنانه Ecco :
– نام: کیف زنانه Ecco
– مدل: Ecco
– جنس: چرم مصنوعی
– ارتفاع: 20 سانتی متر
– عرض: 21 سانتی متر
– پهنا: 7 سانتی متر
– محفظه اصلی: دارای یک محفظه بزرگ زیپدار
– دارای یک محفظه کوچک داخل کیف
– دارای یک محفظه متوسط زیر درب کیف
– دارای یک محفظه کوچک زیپدار پشت کیف
– بند: دارای بند رودوشی قابل تنظیم
– رنگ: مشکی و کرم و عسلی
– درب: دارای یک درب با قفل مگنتی
– ظاهر: دارای نگین های براق روی قفل کیف

فروشگاه اینترنتی کیف زنانه تیرکالا
روش خرید:
 برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
خرید کیف زنانه چرم


خرید پستی ساعت اسپرت ژله ای Ice

خرید پستی ساعت اسپرت ژله ای Ice

خرید پستی ساعت اسپرت ژله ای Ice,ساعت مردانه اسپرت ICEطرح ژله ای,خرید اینترنتی ساعت اسپرت ICE,خرید ساعت ژله ای اسپرت ICE,خرید ساعت زنانه و مردانه ژله ای,ساعت زنانه ژله ای,خرید ساعت مردانه ice

خرید پستی ساعت اسپرت ژله ای Ice.ساعت ژله ای Ice یک مدل ساعت مچی جدید و زیبا است.این ساعت مچی اسپرت مخصوص آقایان و بانوان شیک پوش در انواع رنگ های مختلف برای انواع سلیقه ها ارئه شده است.ساعت مچی ژله ای Iceبدلیل بدنه و بند پلاستیکی بسیار منحصر فردی که دارد به ساعت ژله ای مشهور شده است.

آیا به دنبال جدید ترین و مدرن ترین ساعت های روز دنیا هستید؟

ساعت های Ice Watch ساعت های شیک و زیبایی

هستند که طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد

دلیل آن هم ظاهر زیبا و اسپرت ساعت و همچنین

برخورداری از تنوع رنگی بالا است.

انتخاب اول هنرمندان و افراد مشهور جهان …

با 6 ماه گارانتی تعویض

خرید پستی ساعت اسپرت ژله ای Ice


ساعت های سری Ice Watch ساعت های مدرن و فوق العاده شیک است که به علت تنوع رنگی برای ست کردن با لباس ها بسیار مناسب است. بدنه این ساعت از جنس پلاستیک تقویت شده است و بند آن نیز به بندهای ژله ای و سیلیکونی معروف می باشد که هنگام استفاده به علت سبک بودن آن بسیار راحت خواهید بود. این ساعت در رنگ های سبز، صورتی، سفید، نارنجی و پلنگی عرضه شده است که انتخاب رنگ در قسمت ثبت سفارش صورت خواهد گرفت. ساعت ژله ای Ice دارای 6 ماه گارانتی تعویض نیز می باشد.

خرید پستی ساعت اسپرت ژله ای Ice


ویژگی های ساعت مچی Ice Watch:
– اطلاعات کلی: ساعت ICE Watch
– رنگ بدنه : سبز,صورتی,نارنجی,سفید,پلنگی
– مشخصات بدنه: پلاستیک تقویت شده
– مشخصات دستبند : دارای دستبند ژله ای بسیار سبک
– ضمانت: 6 ماه گارانتی تعویض

خرید پستی ساعت اسپرت ژله ای Ice


محصولی که بازار ساعت مچی را در دنیا متحول کردحیرت همگان را بر انگیزید …

همان چیزی که مدت ها به دنبالش بودید …

نگاه های خیره اطرافیانتان را دنبال کنید!

زیبایی مدرن را آشکار کنید

اگر به دنبال بهتربن ها هستید …

این یکی از آن هاست !!!

قابلیت ست کردن با لباس های مجلسی و اسپرت

ساعت برگزیده معتبرترین مجله های دنیا

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید پستی عینک دیزل مدل DL 0120

خرید پستی عینک دیزل مدل DL 0120

Deiselخرید پستی عینک آفتابی,عینک دیزل مدل DL 0120,عینک آفتابیمدل 0120Deisel,خرید عینک اسپرت دیزل,خرید عینک دودی مردانه,خرید عینک آفتابی زنانه,خرید عینک آفتابی اسپرت,خرید عینک آفتابی دخترانه,عینک آفتابی اسپرت دیسل مدل DL0120
سادگی،مرتب و شیک پوشی نکاتی هستند که همیشه شما را به عنوان فردی جذاب نشون می دهند.هرکس به دنبال داشتن همه این ویژگی ها یک است.با استفاده از عینک آفتابی Deiselبه تنهایی جذابیت و شیک پوش بودن را در سادگی خود احساس کنید.
دارای استانداردهای UV400

طراحی زیبا و پسندیده ی سال

در رنگ بندی های متنوع

قابل استفاده برای آقایان و بانوان

به همراه کیف عینک و دستمال

حک شدن لوگوی دیزل بر روی عینک


شرکت دیزل، یک شرکت ایتالیایی طراحی لباس است که در ابتدا برای تولید لباس بزرگسالان به خصوص شلوار جین، هدف‌گذاری شده بود، اما به مرور و با توسعه کارش انواع لباس و عطر را تولید می‌کند. «زیبایی هر چیزی است که لرزه‌ای بر تن تو بیاندازد.» این جمله را رنزو روسو Renzo Rosso ، موسس اولیه دیزل می‌گوید و معتقد است زیبایی را چشمان انسان درک می‌کنند. روسو و رییس قبلی‌اش در شرکت آ.گ جین، یعنی آدریانو گولدشمید، این شرکت را در سال 1978 تاسیس کردند.

تمامی مجموعه‌های دیزل، از جمله محصولات تحت لیسانس، با مدیریت خلاقانه ویلبرت داس Wilbert Das ساخته شده است. می‌توان گفت کارگردان خلاق و طراح اصلی دیزل، ویلبرت داس است که از سال 1988 برای دیزل مشغول به کار است. ویلبرت به عنوان طراح لباس‌های مردانه، لوازم جانبی، چرم و لباس‌های کودکان و نوجوانان آغاز به کار کرد. او به سرعت به مدیریت مدل‌ها و حوزه‌های خلاق دیزل ارتقا یافت و در سال 1993 عنوان رسمی مدیریت خلاقیت را با مسوولیت‌های مختلف از جمله نظارت بر طراحی کل محصولات و تشکل‌های ارتباطات، از آن خود کرد.

سادگی، مرتب بودن و تمیزی نکاتی هستند که شما را همیشه به عنوان یک فرد خوش تیپ و قابل قبول جلوه می دهد. این سادگی می تواند در لباس های رسمی و روزمره شما نمود پیدا کند.بعضی ها فکر می کنند چون اسم روزمره به این لباس ها داده می شود نباید توجه زیادی به آنها کرد.
دقیقا برعکس است؛ روزمره یعنی یک بخش خیلی مهم از زندگی. پس برای انتخاب لباس های تان وقت بگذارید. برای ایجاد یک تغییر خوب نیز می توانید از عینک آفتابی که جزئی کوچک در نوع پوشش هستند استفاده کنید. اگر نوجوان شما اهل برند و به قول خودشان مارک بازی است، یادتان باشد برندهایی را به او معرفی کنید که تنوع رنگی در آنها وجود دارد. البته بهتر است طوری رفتار کنید که در ذهن آنها رنگی و متناسب بودن بر برند بودن، ارجحیت پیدا کند.
عینک آفتابی DIESEL مدل DL 0120 علاوه بر طراحی ویژه و منحصر به فرد که باعث جذابیت فردی می شود با استفاده از استانداردهای UV باعث محافظت از چشمان شما در برابر اشعه های مضر و مخرب خورشیدی نیز می شوند.


ویژگی های عینک دیزل مدل DL 0120:
– دارای استانداردهای UV400
– طراحی زیبا و پسندیده ی سال
– در رنگ بندی های متنوع
– قابل استفاده برای آقایان و بانوان
– ارسال به همراه کیف عینک و دستمال
– حک شدن لوگوی دیزل بر روی عینک

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.